اهمیت یک وب سایت خوب برای کسب و کار
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چرا طراحی وب سایت مهم است و چه چیزی آن را خوب می کند؟

 

هنگام ایجاد یک وب سایت برای تجارت خود یا شاید طراحی مجدد وب سایت خود، ممکن است از خود بپرسید که چرا طراحی وب سایت مهم است و چه چیزی آن را خوب می کند؟

چگونه این را تعیین می کنید و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام اصول اساسی طراحی وب سایت را پوشش می دهید؟ 

حقیقت این است که طراحی و توسعه وب سایت چیزی فراتر از ظاهر زیباست. این یکی از مهم‌ترین عواملی است که به داشتن تجربه خوب یا ضعیف در هنگام مرور سایت شما کمک می‌کند و به طور مستقیم بر تصور کلی برند شما تأثیر می‌گذارد. 

75 درصد از مصرف کنندگان می گویند که بر اساس طراحی وب سایت خود، درباره اعتبار یک شرکت قضاوت فوری می کنند.

مزایای کلیدی داشتن یک طراحی وب سایت عالی

  • با اولین نگاه تاثیر خوبی می دهد.
  • به شما کمک می کند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنید.
  • باعث می شود شما قابل اعتماد و قابل دسترس به نظر برسید.
  • به دریافت سرنخ و فروش کمک می کند.
  • شما می توانید با رقبا رقابت کنید.
  • به شما شخصیت برند می دهد.

اصول طراحی وب سایت خوب

تجربیات آنلاین پنجره‌ای به سمت کسب‌وکار شما هستند، بنابراین طراحی وب‌سایت خوب در نهایت چیزی است که بهترین تجربه ممکن را با نام تجاری شما به کاربران شما می‌دهد.

اما می‌توانید برخی از اصول رایج را دنبال کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست شروع کرده‌اید.

UI/UX و طراحی چیدمان وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسد، بلکه باید هدفی را نیز دنبال کند. 77% از شرکت ها بر این عقیده اند که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یک نقطه ضعف برای مشتریان آنها است.

بنابراین حتی زمانی که آنها عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها را به درستی دریافت می‌کنند، می‌توانند با یک تجربه کاربری ضعیف، تمام کار سخت را خراب کنند!

چیزی که یک وب سایت عالی را می سازد زمانی است که آنها به راحتی می توانند اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده و به دست آورند. اگر خیلی طول بکشد یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسد، صفحه سایت شما را می بندند.

طراحی سایت موبایل ریسپانسیو

به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار محتوا را در تلفن خود مشاهده می کنید. چند وب سایت را روی موبایل خود باز کرده اید؟ همه ما به وب‌سایتی رسیده‌ایم که مجبور بودیم برای خوانا کردن محتوا، پیمایش کنیم.

آمارها حاکی از آن است که 85 درصد از بزرگسالان بر این باورند که یک وب سایت باید به همان اندازه در تلفن همراهشان خوب به نظر برسد تا روی دسکتاپ. این برای طراحی وب سایت شما چه معنایی دارد؟

محتوای با کیفیت: کپی، تصویر و فیلم

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب می شوند، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت خود است. 

این منجر به بارگذاری سخت وب سایت و تصاویری می شود که برای همیشه طول می کشد تا باز شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر تصاویر بارگذاری نشوند یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما را متوقف خواهند کرد.

Call to Action (CTA)

واقعا هدف شما از وب سایت چیست؟ بله، شما می خواهید یک برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنید، اما همچنین می خواهید آنها اقدام کنند! 

برای انجام این کار، باید به آنها یادآوری کنید و با Call to Action یا CTA انجام این کار را برای آنها آسان کنید.

اینها دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستند که در سراسر یک وب سایت مشاهده می کنید.

ترافیک سئو

وب‌سایتی که توسط یک استراتژی سئوی صحیح پشتیبانی می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که این استراتژی را منعکس کند، بسیار بیشتر شبیه به آوردن ترافیک رایگان و واجد شرایط است.

شما می خواهید وب سایت خود را پیدا کنید زیرا این فرصت را به شما می دهد تا با مشتریان بدون نیاز به تعقیب آنها ارتباط برقرار کنید.

اعتباری مانند اثبات اجتماعی

اخبار جعلی و برندهای بی کیفیت زیادی وجود دارد. و در نتیجه، فیلتر کردن همه اینها برای رسیدن به شما می تواند یک مبارزه واقعی باشد.

هنگامی که مشتری بالقوه شما وارد سایت شما شد، می خواهید با اثبات اجتماعی مانند مطالعات موردی، توصیفات و غیره، فشار بیشتری را به آنها بدهید.

هویت و ثبات برند

تکان دهنده است که چگونه بسیاری از کسب و کارها راهنمای برندی ندارند که رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره را مشخص کند. اگر شما یکی از آنها هستید، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع است!

مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وب سایت حرفه ای وجود دارد. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با آن کار می کنید باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت را درنظر بگیرد.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: اصول طراحی وب سایت خوب , توسعه سایت , مراحل طراحی سایت از صفر تا صد , مزایای طراحی سایت , اهداف طراحی سایت , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: